Om de performance van de serviceafdeling in kaart te brengen was een oplossing nodig. Ambition IT ontwierp in overleg met de klant rapporten. Vervolgens bouwden we deze rapportage in SQL Server Reporting Services. Met de mogelijkheid om overzichtelijke dashboards te genereren op allerlei niveaus. Van internationaal tot regionaal niveau, zelfs voor specifieke medewerkers. Deze oplossing zorgt voor grip op de kwaliteit van de serviceafdeling.
Een klant in sanitaire hygiëne liet zijn servicemedewerkers belangrijke gegevens registreren in een databasesysteem. Deze medewerkers voerden hun bezoeken in, maar ook de oplostijden en de oplossing zelf. Met als doel om zicht te krijgen op de servicegraad. Het invoersysteem vergaarde weliswaar alle data, maar de mogelijkheden om overzichtelijke rapportage te generen waren beperkt.
Werktekeningen handmatig beoordelen is precisiewerk. Wat levert automatisering op?
Hoe zorg je dat elke order in de juiste volgorde wordt bewerkt?
Een traag systeem veroorzaakt frustratie bij gebruikers. Wat moet je precies doen om een database of SQL Server infrastructuur weer goed te laten presteren?